luni, 14 septembrie 2009

Iubite,


Iubite cata lume e-ntre noi ... numaratori de ploi din doi in doi ... Asculta-ma ... Acum stiu ca TU ai fost cel ce-a iubit,cel ce a oferit dragoste,iar eu ... eu un om ce n-a stiut sa pretuiasca iubirea ta si care nu a vazut cata dragoste tu ofereai ... Vorbesc aiurea acum pentru ca nimic nu te mai aduce inapoi .... prea multa lume e intre noi ... prea multi ,, prieteni`` .... un singur lucru vreau sa`ti spun din inima ca TE IUBESC! si vreau sa-ai amintesti mereu de mine,dar sa-ti amintesti frumos ... Odata imi spuneai ca numai o seara a fost minunata si e cea mai fumoasa amintire .... m-a durut ... si stii de ce?pentru ca eu imi aduc aminte multe lucruri frumoase dintre noi ... :( Cu bine scumpul meu bebitza :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu